THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

TEXT

AsSaLaMuAlAiKuM & WeLcOmE

qaseh

qaseh

PINK FISH


Monday, May 18, 2009

nYAm..NyAm..PizZa HuT....RaWaNg...

Ehwah kononnya akulah yg cun heheheh ....prasan???
X de sape2 nk amik pic aku n tnang kami amik sndiri la.... ok x???

hihihi sempat lagi aku candid pic tunang aku,cian b kan....qaseh take pic masa nak mamam
ner satu nak makan nie adusss...
pizza thai....yuhuhuhuhu
ish b nie,sempat lagi take pic qaseh nak mamam....tgok kami makan banyak kan.........hhihihi tu pun x habis siap bawak balik lagi taw.....
memang suka mushroom soup taw,hhihi sempat lagi pose...nie....walawehhhh....
nie lah sampai dulu kat meja kami....air pepsi & mushroom soup
sementara tggu pizza aku pose lah lagi,cam biasa tunang aku jadi mangsa photografer hihihi,tapi dia faham tunang dia mg suka take pic...kami g makan pizza sabtu lepas,b ader kat tg.malim tgok umah kami.......dah dia ader kat tg.malim sabtu plak x der wat pe kami plan lah g rawang makan pizza kat rawang yuhuhuhu

2 comments:

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

cedapnye mamam pizza..byknye mkn..

qaseh & hubby blog said...

hihihi taw x pe

MIKY

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets