THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

TEXT

AsSaLaMuAlAiKuM & WeLcOmE

qaseh

qaseh

PINK FISH


Thursday, May 14, 2009

DeE aKaD NiKaH

Dah sebulan berlalu dee& pasangannya diijab&kabul,baru ari nie tunang aku upload pic nie...adusssss!!!!untk majlis persandingan dee aku x dapat hadir sepupu aku kawen!!!!aku g tgok dee masa akad nikah jer....semoga dee & husband berbahagia hingga akhir hayat amin.........amin...
sempat lagi aku nak pose ngan pengantin kan.....
cute& comel nya dee masa....ni
ayu,rin& aku bersama pengantin.....thank's yer korang bagi kerjasama untuk take pic ngan pegantin hihihi
cibuk jer minah baju merah tu nak pose dua tiga kali........hihihihi

pose cun dari dee........di hari bahagia.....

1 comments:

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

ni pic msa nk nikah ek...

MIKY

pYzam Page Pets
FreeFlashToys Page Pets